بحث مخصص

2008-01-13

مرثا والموبايل

خرجت مرثا من البيت مع أصدقائها كالعادة ... لكنها فى هذا اليوم قد نسيت الموبايل بتاعها على المكتب وكان على هذا المكتب ايضا كتاب مقدس يبدو علي اثار قدم الزمن حيث يعلو كمية كبير من التراب وفى هذة اللحظة دار حوار بين الموبايل والكتاب المقدس
الموبايل : مرثا نسيتنى دى اول مرة تعملها
الكتاب المقدس : مرثا نسيانى على طول
الموبايل : دا أنا معاها فى كل لحظة فى حياتها لما بتكون فرحانا او زعلانة وبتحبنى جدا وحطانى فى شنطتها
الكتاب المقدس : انا لست معها فى شنطتها ولا حتى تلجألى فى اوقات احتياجها ........ اةةةةةةة انا مكانى المكتب
الموبايل : دة برغم انها عرفة تأثير زبزباتى السلبى على صحتها هى بيحطنى فى جيبها على طول
الكتاب المقدس : د برغم انها عرفة انى شافى الامراض الجسدية والروحية لكنها نسيانى
الموبايل : اصل انا بنقل ليها الرسايل والمكالمات من صحابها
الكتاب المقدس : انا بنقها الرسايل من ملك الملوك ورب الارباب
الموبايل : انا بتخدنى معاها فى كل رحلتها وبتتباها بيا قدام صحابها
الكتاب المقدس : انا ............ ......... ......... ......... ......... .. ....لكن قطع هذا الحديث ان مرثا عادت للمنزل مسرعة وشاحبة الوجة كان شيء مريب قد حدث وهو انها تذكرت انها نسيت الموبايل فاخذتة وهى فرحة ونزلت ...........ليتنا نهتم بالكتاب المقدس قدر اهتمامنا بالموبايل والاشياء الاخرى

ليست هناك تعليقات:

 

website traffic counters
Dell Computers